Du är den bästa jag vet! <3

Tjatja dudes! :)

Haft kul kvl?
SJälv har den väl vart hyfsad. Har som ranrat tunt och umgåst med morbrons familj. Man träffar inte dom så ofta så det är kul att träffa dom.
Hade planerat att vara med folk idag, men det gick inte pgd av personliga själ eller ja typ.  Men gansa skönt att vara hemma och bara tänka igenom allt, för hela veckan har vart piss i min skalle. Men tur så finns det fortfarande stjärnor som lyser.  ♥

Jag ser att Joel min bror och Max min kusin kommer bli ett bra team. Dom kommer var typ jävulsungarna så om dom ändå är på det spåret så måste man ju lära dom rätt. ;) Har Busat med dom också. Haha.





Kommentarer
Postat av: (Y)

tackar

2010-03-14 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0