E raaaap!

Godnatt people!

Tjabba tjena hallå! Pratade nyss med min grodbror Johanna. Kul de! Har verkligen saknat hon. Nu är det bestämmt att vi kommer vara med varandra på onsdag och så är det! :) 

Haha ja när johanna började på sin mening så kom det värsta rapen mitt i allt! :O HAHAH typ dog...

Sen så har jag "drivit" med nicke. Han sa att jag och johannes min lille brorsa är lite lika.
Jag skrev åhh nu hänger jag mig själv.

Nicke skrev: Skoja! :D skulle bara se vad du sa! Förlåt, dö inte! :(

Jag skrev: Försent, det ända jag behöver göra är att skjuta bort pallen jag står på och så är jag död.. Nicke du är en super bra vän bara så du vet! HA ett lyckligt liv!(: Och at inte på dig skulden för min död!

Han skrev något mer.. hahah ! :D


AJA NU SKA JAG SOVA ELLER FÖRST DUSCHA! :) PUSSHEJ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0