Fokuserad, skärpt och klar för en utmaning

TJaa! :D
Skola idag igen, men det kanske ni flesta är medvetna om. Hade Np i engelska på morgonen sen 1h hål, rantade omkring med Frida då. Pratade lite med några också.. Åhh jobbit men sånt e livet skaer händer, right? ;) Sen så ade man svenska i 30 min som jag tillbringa med Frida att kolla på felsms och lite bloggar. Sen matte. SEN SLUTADE MAN. Men självklart var man sjuk då det var No prov så var tvungen att göra det halv 3. så pluggade medans jag sprang runt med Frida, pratade med massa folk och så han man typ blir våldtagen...
Sen så gjorde jag provet, kändes Ok faktis. Sen lekte man med Frida igen.

Sen var klockan kring halv 4 så jag packade mina kläder och började dra mig tl gymmet vi 4. så klart e ju Vissa personer segare än sengångaren SID så jag började träna utan dom. Skönt att träna dock!(:  
Sen så drog man hem och käka och babblade på.


Cool jag ee!!!



 ♥Konkas och jag i min stooorrrrra kofta! Myss!



Fint väder och så tar vi kort i skuggan .. -.-

Frida säger:

 

sanna?
Vad skulle jag göra utan dig??
Sanna' säger:
ligga i ett dike och gnaga på en kotte (Y)




HAHAH förlåt för denna bild men jag kan BLÅSA BUBBLA!!! :D



Okkkeeeej, jag blev utkastad genom fönstret.. Men det hela började med att jag hoppade ut för att kolla pallen men då stängde Frida fönstret och jag Började med snö krig med henne, coh sen blev Gurra utsatt. Sen så blev jag utkastad..haha..


Ska dra :P Pussihej! Smsaaaaa 0730813772.

Kolla nickes blogg!(Y)


Ps. börjar fundera på att sluta blogga?! Kanske det man skulle gjort?

Kommentarer
Postat av: You know!

Nej det ska du inte Sanna!! :O <3

2010-03-24 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0