Vi som kan flyga men inte vill dra all uppmärksamhet.


Tjaa:)

Dagen har vart kul. Hade friluft dag med skolan och då bar det av till Valsberget och åka slalom.
Åkte för det mästa med Konkas och Becki, men åkte om kring med många andra med. Kul har det vart.
Konkas är ganska feg men det släppte för hon vart tvungen att åka efter mig. Sen så var vi i pulkbacken och vandra, hehe på vägen ner så åkte jag utan att jag ville det, alltså jag fick inte stopp på mina förbannade uggs. Så jag åkte ganska snabbt ner på dom jävlarna.. Skämmigt.. :P
Sen så har man lekt med konskas, eller jag satte mig på hon, medans hon satt på marken sen så blev det lite bus. Haha. Btw, det var då vi väntade på bussfan som var sjuhelvetes sen. Irriterande.
Men dagen isig har vart bra. :) När man kom hem blev det en lång varm dusch, skönt. Sen har det inte hänr mycket, :)





Nu går man med domhära kläderna..



Imorse och underdagen var det VITT.



Lyften. Konkii och jag.

Bekki, Jag gjorde också det, stolt.

Frida var sur för vi tvingade hon åka parasiset flera ggr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0