Happy

Tja(:

Nu har jag mer tid att blogga. Skola idag ofc. kom sent imorse, ska börja komma i tid nu!
Men det var så hära att jag hade ställt klockan på 7 så jag skulle vakna vid halv 8 iaf. Men jag vaknade stängde av smset och läste sms jag fått och skulle svara på dom men då somnade jag om.. Vaknade någon minut över 8 pga att Ewe skickar sms, "Vad spegel? du är ju helt yr" Fick panik, tänkte vahfan har jag skickat i sömen.. men hon skickade fel, tur det. (Y) Iaf så tack Ewe för du väckte mig! Kom sent för letade min kofta i onödan.. Men annars så har det vart helt okej på skolan. Gjorde lersaker på bilden och min Buddha/cp-barn är helt cool! ;))
Sen så har man glidit på hela dagen. Kan säga att mitt morgon ruffs han jag inte fixa.. :( FÖRJÄVLIGT! plattade det dock på lunchen. Hurrni snart är det TORSDAG = PENGAR ♥


Önskade man var ute så man kunde sola!! Lejdar mig ofc.. :)

JO hoppas ni kollade in Nickes blogg!! Annars gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha skillad imorse då eller?;)

2010-03-23 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0