heartless

Tja:)
Sitter vid datorn nu, dålig uppdatering idag.
Denna dag har varigt bra.

Skola ofc. Började dagen med 2 och halv timmas Np. Gissa mig igenom hela.
Sen så efter det så hade jag 1 timmas hål. Gick och käkade lunch med Nicklas ochvFrida. Sen så tog man en promenad innan man började om.
Hade Engelska lektion igen då, men javet inte hur mycket engelska det blev gjort. Haha.
Ante han tog fast mig och la ner mig på golver och Gb satte sig på mig, och Viktor tror jag hjälpte till och höll fast mig, iaf så tänkte dom rita i mitt ansikte men dom lyckades inte så bra. Haha, sen tog dom Frida. HAHA.
 
Sen så i uppis så kastade Ante typ mindre än ett halft glas vatten på mig.. Mindre mysit. 2 gången btw. :)

Mer då, Jo på musiken blir man behandlad som en handikappad idiot. Han tror jag inte kan nått så han jävlat typ ger mig kryckor och en rullstoll som är eldriven. Helvetes irriterande. 

Ja mer har hänt, chilla.
Hehe. Efter Svenskan så kom Ante och typ hoppa på   mig, vet inte om han skulle skrämma mig eller nått, men det gjorde helvetes ont efter ett tag. Så vart helt seg på slöjden. Men nu till det bästa.. Jag hälde ett glas vatten in i Antes tröjja. HAHA jag njöt.
Sen efter slöjden så möter jag Ondskan själv i Uppis och han mår dåligt så ger han en ipren och dricka. (:
Mer som hänt idag, ja, Linus lurade mig och lyckades knäppa upp min Bh.

Efter skolan så Drog Jag och Frida och köpte hårfärg.
Alltså så har jag färgat håret på Konskas, jag tycker det blev super bra! :) Röd-brun färg ;) Sen så har jag och Fridat bara svammlat på. När hon drog har jag vart med Jonte och Nicke. Försökt plugga faktis men det går inte bra. Insåg när jag pratade med en hur mycket jag saknar en annan.. Men this shit is life and life is life..


 
Gurra ..

Mer handikapp...

På g till Ica eller Konsum

Före :)



EFTER :D ♥


Nu blir det matte plugg..



Du är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0