Hehe, håller huvudet högt!

Tja! :D Har precis kommit in.

Först så bad Gb mig komma tl skolan och vara social, det gjorde jag. Sen så drog jag och hämtade joel som jag lovade pappa. När jag kom hem så kom det en en brilljant ideé! Köra skoter! :D Jag tror det är en Ski-doo Mxz 600?:O Iaf är det en geting på den och den är gul!
Iaf så gjorde jag det då. Det gick super bra i början tills jag drog ut på svängarna, då köre skoter ner sig i snön.. Pappa var tvungen att komma. Jag kom lös och körde några meter och fastnade och så kom jag lös sen körde jag några meter igen och fastnade! ( HUR?! )  Sen då sa pappa att jag skulle köra några varv tl då. Ja sa nej kommer bara fastna. Men jag körde och så när jag skulle vända då fastnade jag IGEN!!! Asså det är skoter det är fel på! :O Sen körde jag ett varv för brorsan vill åka, jag klarade det! ;D Tror dock min familj tkr jag är en helt misslyckad skoterförare och dom borde låsa in mig i källaren!   MEN TROTS DETTA HÅLLER JAG FORTFARANDE HUVUDET HÖGT ;)

Nu väntar jag på grobrodern Bakkis. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0