Helgen

Hej,

sry för dålig uppd. Men har som sagt vart hos tina sen fredags och så har jag inte haft tid för att blogga.
Denna helg har vart perfekt.
Men korta då vad vi gjort.

Fredag.
Jag for tl tina, och där var det folk, vi käkade tacos, och sen svammlade vi bara om kring, t.ex sms-reloette och vi skulle göra "Jag har adrig" men det glömde vi. Men sedan när det bara var jag tina och johanna kvar så hängde jag och johanna uppe på loftet och chillade.. Eller dansade och sånt.. ;) Sen så när johanna drog så såg jag och Tina film och satt på datorn och, det var nått mer men kommer inte ihåg. Kul kvl iaf. + vi såg hockeyn. 

Lördag.
Vaknade vid 11, men låg tl 12. Sen så gjorde vi ossit. Sen så fixade oss och drog in till öjjebyn. Vi drog och handlade. Vi träffade hanna som satt i mitt rum, :) Sen så kom Nicke och Timmy och Jonte, och hanna drog.
Vi alla satt i mitt rum och babblade och typ kollade runt på internet. Sen så betsämmde vi oss för att dra och åka skridskor i böle. Vi lånade bilen av pappa och Timmy fick köra efter som han körkort. Jag vart tvungen att masera nicke i bilen.. Men dock så fick jag tbx. :)  Iaf så for vi och tl isen då, men icket, den var ju översnöad. SURT.
Men vi drog hem tl Tina och sjöng singstar och sånt, plus så gjorde jag och tina middag, vi var skillade! :)
Jonte och dom andra var tvungen att dra. Jag och tina fick slut på ideér så, vi bad dom komma igen och det gjorde dom. Himmla kul.

Vi gjorde inte så mycket igt, men jag åkte ut i snön iaf av nicke. Men jag lyckades skrämma han, haha han blev rädd, och då lyckas man bra! :D 

Dom får kring 2-3 på natten och jag och tina drog upp tl böle och busade. ;) Sov riktigt skönt den kvällen! :D 

Söndag.

Jonte ringde och väckte mig vid 12. Han frågade om jag visste vem som vann hockeyn mellan finland och Slovakien, men vi orkade inte se hela så NEJ  jag visste inte. Irriterande. 

Sen så vaknade vi verkligen och käka och slappade. Sen så åkte jag hem och var med nicke och jonte och timmy.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0