Help me...

Godnatt.

Vet inte om ni fattade vad jag menade med Godnatt men jag menade att jag ska sova nu. Ska bara fixa lite saker som vattenflaska och 2 iprnen. Räknade alla ipren jag tagit idag och det var 10 st.. Ganska mycket. Men det har ju hjälpt, nu känner jag mig mera häning med det blir väl bättre för tog nyss en ipren. ;)
Kollade  nyss in Guc, det är skolan jag sökt till. Asså fuckit, vet inte om jag vill flytta och lämna allt och ALLA! Kommer bli grymt svårt. Men dom har bästa utbudet på design lära. Flytta dit med mig!  Tänk er bara en snabbis att ni ska lämna era vänner och se dom typ 2-3 ggr i halvåret.. Känns tungt att behöva ta detta beslut.












Finns mer folk, men orkar inte lägga ut mera.

GODNATT:)

Kommentarer
Postat av: matilda

aaw, till och med jag var med på en liten bild :')

gör som du känner sötis !

2010-04-01 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0