Ja det är min åsikt.

Sitter och skriver svenska uppg. Vi ska argumentera om ett ämne. Jag har valt Abort.
Jag är för abort.
Jag tycker det är kvinnans kropp och det är hon som blir utsatt för en hejvilt färd 9 månader! Dom som är emot abort säger att man dödar ett liv. Men jag ser det inte så. Fostret har ju inte ens utvecklas in till den 12 veckan. Den har inte ens ett liv. Så jag tycker det är bra med Abort. Tänk om föräldrarna inte känner att dom har pengar för barnet och klarar inte av att lämna bort ett barn, sitt egna barn.Föräldrarna kanske inte är redo för att blir föräldrar. Så jag tycker det är bra med abot. Det är ju bäst med abrot ifall det blivigt till pgd av våldtäckt, och incest-offer.

Är det bara jag som är för? ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0