Kallt, surt och HELVETE

HEEJ :D ♥
Fin rubrik ehjå! :)

Asså är så förbannat les päronen så jag sticker nu. Vet att vissa föräldrar läser min blogg men jag bryr mig inte för jag tror mina päron märker att jag är sur på dom. Så jag vet vart jag ska men dom vet inte och dom ska inte få veta!

Idag, ja man gick och la sig säkert vid 4.

Det vart söjjna.
Jag och Tina  for och såg Bio, Sen så sa nicke att vi skulle träffa upp dom. så det gjorde vi! :D Vi gick hem tl öjebyn från stan kallt som fan. men roligt. BUSIGHETER! :) När vi kom hem låg vi och frös! :) Tina och jonte åsg film jag smsade. sen somnade jag. Jonte och tina såg fortfarande film. och sen gick jonte och sov, tina satte sig på msn osv, hon gick och la sig vid halv 8 typ, busigt. ;)

Sen jag vaknat nästan har min dag vart förstörd.






busigt!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0