När man har kul är ingen tid bortkastad

Tjaa !

Vad gör ni denna soliga dag då?:)
Jag ska dra på mig mjukisbrallor och ut och träna hundarna. Både Grym och Kohi. Känner taggen.
Tanken var att dra till luleå, men tar mig inte. 

Skolan idag har vart kul.
Började dagen med idrott och då körde jag ante och frida pilates tova var våran "instuktör". Kul det. Vi hade lite krig med bollarna sen så blev det "uppdrag attack" Alltså vi attackerade Rikard med  3 gigantiska bollar! Haha kul.
Och så har Ante blivigt en Ninja.. HAHA!
Sen så So, som man höll på att somna på. No var slapp, man satt bara och pratade. Sen sissta Engd. SUGER BAJS men den är slapp. Hade glömmt att vi hade läxa till idag så mitt resultat kommer vara NOT GOOD! hehe.
Sen så sa jag till läraren att jag går hem från svenksan för spanska gruppen fick gå hem, och hon bara ja gör det du missar fika. Haha lärarna älskar mig!

Sen så gick jag ut med frida och lejdade mig ofc.
Btw Gurra hedde mig i snön 2 ggr..



HAHA ser ut som en tjokis, :) Asså ni skulle sett mina skills! gjorde en bakotkullebytta efter det dära! ;)



HAHA frida din lejda unge, ♥ jag i spegeln:P

UT nu smsa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0