Now it's okey!

Godnatt :)  (?!)

Hur har eran kväll sett ut? Antagligen roligare än min. Ligger fortfarande där upp vid 38 grades feber, har inte vart under det idag. Sjuk!!! Jag förstår inte själv varför inte det inte finns ett vaccin mot feber och förklyning!;o Det värsta är att man blir emun mot den förkylingen man haft, alltså man kan inte få den igen, men det är ju så att det finns ungefär 85000 olika förkyliningar, så blir inte DU förkyld igen så har du seriösa problem!


Vet ni jag såg sissta dansen i Let's dance, första gången jag ser det iår. Det var ju finalen och vet ni vad det påminner mig om? Jå, den heliga, den bästa och den roligaste veckan som skådats! Påskveckan ofc! i flera år nu i rad så har jag tillbringat min lov vecka i himmlariket, där det inte finns el inte så bra täckning, bara skog och vatten alltså Lövnäs. Jag följt med Hanna och resten av familjen Johansson Närvä/Hällström. Med följde också barndoms kompisen Emma med hennes famil Ola och Ulle och Amanda alltså.  Klart så är skotrarna med så vi kan ta oss ditt vi vill, t.ex till stugan som ligger på en ö. Under veckan brukar vi köra skoter grilla, spela spel och så klart det traditionella spelet Tp. Svårt kanske för mig och Hanna, men vi har kämpat, kanske är det det som tagit oss hit idag, alltså med våran smarthet? Eller så föddes vi bara me det? Men tillbaka till Lövnäs veckan. Vi är ute och pimplar också, solar i vårsolen, förra året kom det till en sak, Sola med folie, haha det funkade. Så så brukar vi åka pulka, bob och tefat, det händer också ganska ofta att man tolkar baki skoter med dessa saker.

Skoter är väl använd efter påsk. Vi tar långa skoter turer upp på fjällen och ut på stora, stora sjöar. Det är en upplevelse enligt mig, har ni vart uppe på ett fjäll? Iaf så utsikten är ju underbat fin. Vi grillar och åker pulka och bara umgås. 
Sisste men inte minst, baken ner från fjället brukar vi åka ner för med någon slags pulka.

Dom stora sjöarna vi passerar och fiskar på är bland annat "Gwebbdalis" så uttalar man det. Det är jätte fint dära. Sen så åker man skoter på en av Sveriges största sjöar, Rappen.
Ja, vad mer kan man säga att jag kommer sakna denna vecka, det har varit årens höjdpunkt.
Juste det med Let's Dance finalen, den brukarde vi alltid se på Långfredagen. Fina minnen.
Tack fam, Johansson N/Hällström för jag har fått följa och ta del av livet i Lövnäs. 


Kom ihåg GAMMLA BILDER!


 
Hanna och Tova.


Har sagt det för säger det igen, Yamaha suger! Iaf så var vi på väg till Hassavare, hur det nu stavas.

Vi var inte högst upp men ni ser, så fint det är.

Anton och Ullis.

Lotta jobbar på sin solbränna. Btw, vi har alltid en Fisketävling och jag har alltid förlorat. Lottar har alltid vunnit.

Galtis. Grymt fin bil och grymt fina ungar.

Haha inte nomala.. ♥

Vad kan man säga?;)

Ovanligt sätt att fiska, men det funkar för han! (:


Brände mig i solen, Stekt svin.. Blev svullen. Jag somnade i solen.

Bara som ett avslut. EN vacka fylld med Glädje, skratt och upplevelser. ♥

Nu ska jag sova. Puss. Jo fryser som en dåre, det är okej om ni kommer och sover med mig.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0