Ny dag= ny val

Tja, Skön morgon? Hoppas ni fick en skön morgon! Jag därmot mådde så dåligt så kunde inte ställa mig upp, ringde mamma och bad hon komma med en ipren. Låg kvar en timma så den skulle värka, sen så kunde jag stå och gå. Min feber är vid 38 med ipren i  kroppen, Jag har tänkt lite, om jag tar ipren varannan timma så kanske jag e feber fri ikv! :D Jå har inte pengar eller sms på mobilen. Ska köpa det idag. Så du som sa att jag skulle ringa igår vid 03,00 förlåt för jag inte gjorde det, men jag sovde och så har inte pengar, märkte inte heller att jag fick sms. Blir nog att förlja Päronen till luleå och kolla på lite tapeter idag, sen ikv allt beroende på hur jag mår så får man se vad som  händer. 

Assåå  VAD har HÄNT?;o Tankafett har dom lagts ner?;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0