Orkar inte bry mig,

PussHej, godmorgon solstrålar!

Just så känner jag mig! Asså vet inte varför, men är bara glad.
Vaknade utan att vara trött idag vid 8 typ :O Panik. Satte upp mitt krull till hår och drog tl skolan.
Jätte kul att träffa dom man inte träffat under lovet! Minder kul med lektioner.
Asså Jobbade inte ens. typ läste men inget jag läste fastnade i mun super hjärna. Så ja satt och babblad och lystnade på musik och väntade på att vi skulle sluta. Efter det så har/hade jag 2 timmars hål, det tar slut om 20 min.. Men men. Har då hunnit tl stan och hämtat min glasögon. Hem och plattat mitt hårhelvete. Nu ska jag packa idrottskläder och dra tl skolan. Puss♥ 




GLASÖGON IGEN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0