Sick....

Godmorgon.
Vaknade vid 10 över 8 och kände min hals var inte Okej, men skyndade mig och gick till skolan, kom i tid btw! :D Sen så under lektionen kände jag hur det  biter i halsen och örat värker och mitt huvud dunkar! Började känna mig mindre kry.. Så letade upp min lärare och sa att jag ska hem. Usch vad tråkigt.. Ville inte hem, men känner verkligen mig inte kry, idag blir väl en catch dag, med Ipren var 3 timme! Iaf när jag kom hem så blev det en ipren och så åt jag en maka yber länge för kan knappt svälja. Nu ska jag se Days of our life med andra ord Våra bästa år! Puss! smsa om ni får tråkigt eller känner för att vara social.(Y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0