When it gets hard, we want to give up and leave it behind

Ja,

I Söndags
 
Så kom jag hem kring 7 från tina. Jag var med nicklas och Jonte, Sen kom Timmy. Vi började se en film, men stannade den för att se Os hockey finalen. Kanada - Usa. Klart som fan så vann KANADA ♥ 
Sen såg vi en till film. (Y)

Måndags

Jag drog in till stan med Hanna. Hon klippte lugg och jag köpte pengar på mobilen, orkade inte vänta på detta jävla kort. Hanna blev jätte fin btw. När jag kom hem så käkade vi. Sen så fixade det sig så kring halv 8 så drog hanna och erika hem tl hanna och jag drog iväg och körde hockey med jonte timmy och nicke. Jag är ju grymt bra.. 
På vägen hem kan jag då bara säga att jag åkte i snön.. Asså jag har ingen chans mot dom. 

Sen så såg vi film, och Emelie kom. Ja, och bondarna(Jonte nick, timmy) som aldrig  hållt en mobil förr, fick damp för jag smsa. Sen for dom kanske vid halv 2 tror jag. Jag var trött som en jude. 

Tisdag 

Asså kommer inte ihåg.. Förutom på kvällen.

Då var Nicke och Timmy här. Eh vi såg en film, sen så drog vi tl emelie och så djurkyrkogården. DÅLIG. 
Sen så gick jag och jonte hem när dom drog tl sunes. På vägen vart det deep talk med brorsan. 

Onsdag

Bråka med tina på morgonen.. 
Sen så blev det att jag skulle in till stan med hon. Nicke och Timmy han komma innan jag for, och jonte skulle vara med emma så dom följde med mig in tl stan. + plattade nickes hår, han har dock bra hår. 
I stan så mötte vi upp Tina, (fortfarande sur på hon då) Typ gick och kollade runt bara. Köpte leggings.

Sen så for tina hem, och ville hem med så vi tog bussen. Ville inte gå hem, så jag var med pojkarna ett tag. Vi drog hem tl nicke och dom lagade skotern. Sen så fick jag åka med nicke, han kör som en galning. vi slirade en 180. haha:) Sen så gick vi till Pitstop tror jag det heter. Där kom Jonte och dom andra. Fick åka hem med jonte på skotern. HEHE höll på att tappa han hjälm som var på min skalle för han köre som en jävla dåre! :D Vi hoppade med skoter typ 3 ggr. haha kul som fan att åka, men läskigt som fan med! + höl på att flyga av ett antal ggr. 

Sen på kvällen så kom Tina, och vi bara chillade. Jag köre pingis mot nicke ja vem vann? Jag eller? :O 
Sen så drog jonte och några och Nicke och Timmy stannade med oss. Vi gjorde inte mycket. 
Vi tänkte busa i jontes rum, men det blev inte. Iaf så sen så gick jag och nicke och hade deep talk. Trevligt, + så kollade vi youtube, :) Sen så vart det inte mycket mer gjort.  

Torsdag.
 IDAG WTF

Nu ska jag gå i duschen sen ska jag höra med brorsan om han vill köra skoter :D! 
Blir kanske bio ikv. 
Uppd sen :) 

HA DET BRA ♥ 

HAR GRATIS SMS IGEN! SMSA 0730813772 ♥ 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0