You make me sick...

Tjaaa! :D

Jag sitter hära trött som en jude... Vet inte vad det är men n förtiden är jag jätte trött. Jag gick dock och la mig tidigt igår. Det är riktigt jobbit iaf.
Skola självklart idag. Varit kul ändå. Anna och Tova har suttis och räknat blondinmatte.... HAHAH så lejda ni var!
Sen så har Ante stänkt in sig själv i en skrinda. Typ en rullande bur.. Det började med att jag och Frida skulle bära ut han i snön. Men det blev buren istället. Haha så fult det var. (: Riktigt kul.
Sen så är jga kom hem passade jag joel, och sendan drog vi tl Jysk och köpte kuddar och överkast. visar bilder sen. Nu ska jag hjälpa tl med att fixa det dära fula rummet.




Asså  var som ett slusk igår!  Gick omkring med mjukisbyxor och mjukis tröja :O + uppsatt.


Anna på sitt dagliga "Hemliga" uppdrag.




Ni ser ju vad hejjna är. ( ANTE) Dock vad tror ni man har i bild? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du verkar ha ganska kul på skolan! :)



KG

2010-03-11 @ 17:29:57
Postat av: Molgan91

typ g? =) äger då däj!

2010-03-14 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0