I do not want to close my eyes

Ja, som ni kanske vet så har jag blivigt intagen till Uppsala till gymnasie då.
Det är en sån chans för mig att ta den, tar jag den så kanske jag kommer jobba som det jag vill i framtiden.
Men det är att jag måste flytta och lämna allt och alla, det känns förfärligt. Jag menar, gå från allt till inget.. det är ganska stort.. Jag vet att vissa av mina kompisar inte tror jag kommer fara, bla Backis. Men jag fick hem för någon dag sedan om lägenhets rummet som jag skulle skriva under, och nu har jag fått dem riktiga papprena jag ska skriva under och då har jag rummet till hösten. It seems like I going..

Det värsta är att det är ett dubbelrum. Tänk om det bir värsta konstig personen eller en fjant som spelar tv-spel!!!!!!!!;o Eller en sån som inte håller ordning och matchar sängkläder så lite som möjligt! Eller en sån som är skämmig eller en som stinker! Jag kommer ju blåsa skallen av mig om något av detta sker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0