I still miss ya bby.

Godmorgon ♥

Vaknade vid 11, sjukt skönt att sova ut. Man kan ju hata att man måste vakna före fan på skoldagar!
Iaf så dagens planer är ostabila. Blir nog att dra till Traktor City och bada tunna och vara social ikv.  Till dess ska jag städa, kändes som om jag ville det.. jo fast ne!

Igår så var man med Anna, Hannes och Anders. Hade riktigt trevligt. (: Är dock lite besviken på mig själv, men vrf tar vi inte upp hära, utan mitt hat mot mig själv stannar inom mig!
Igår träffade man brorsan och hans kompisar. Enligt Jonte hade han varit i två slaggis.
"Han kom och hotade mig och jag bara *SMACK* *SMACK* och så sprakde jag på han! Sen kom polisen och han ställde sig upp och började springa men han rammlade bara, kom polisen och tog upp han  "Vart fan tror du, du ska ditt lilla svin?" och tryckte ner han i backen med en smäll. Sen så tog dom betången och *SMACK* SMACK* Jonte han stod bara och skrattade, det svinet fick skylla sig själv. Polisen släpade han efter baken till polisbilen och satte han dära inne. Dem tog betången och *SMACK* *SMACK* Sedan då tog dem fram pistolen "Luta dig bakåt så det inte flyger blod i hela bilen, idiot!" Och i bagasget satt hunden och slickade sig smaskit om läpparna. 
Jonte stog bara och skrattade ljuvligt för sig själv. Sen då sköt dom han i skallen så hjärnan rammlade ut.
HAHA Asså shit nått liknande var hans historia.  

Ojoj hans fantasi.

JO juste Ivar fyllde år igår och se vad jag och joel gjorde tl han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0