Sjukt bra!♥

Hej! (:

Börjar med att säga godmorgon mina sms är slut. Ska fylla på senare idag dock!
Idag skulle man och kolla på en match men måste jobba med skoläckel saker.. shit deadline is passed. Aja jag är inte död än. Idag kommer jag jobba med skolansaker sen ska jag ut och springa, inte bra för min hals men ork inte att inte göra det! Det är väl så, det som inte dödar det härdar??!

Aja, igår så drog man och käka med några och gratta en, sen så drog man och mötte upp Johanna, sen in till stan med Hanna och Fanny, in på nån fest och träffa folk, blev lugn kväll, inge alko. Men kul ändå. Riktigt duktig på att stå emot är jag och johanna märkte vi, haha. synd att vissa personer ska vara så lata, jepp menas till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0