the end.

Tja!
Asså som ni kanske lagt märke till så bloggar jag inte mer, orkar inte. Kan inte skriva det jag vill. 
Men kan säga att drar jag till uppsala så garanterar jag att blogga och så sensenare kanke jag startar upp min andra blogg som är päron fri och förblir det! 

allting för mig just nu är så jävla upp och ner. Skolan är bara så jävulst mycket i, allt med gymnasie och flytta och vänner och killar och kläder och pengar och springa och städning och moppe och jävlat allt, orkar inte.

Vet inte vad jag ska göra men jag saknar dig varje sekund.. Det finns inget jag kan göra, men hoppas du vet vem du är. Känns som allt vi fick all tilllit shit, saknar dig.

AJa hejdå bloggen för ett bra tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0