the real end.

Hoj!

Nä nu ska jag förlara mig  bättre är inte upprörd eller så just nu så passar på med att förklara mig. 
Jo det är så att jag ska sluta blogga nu typ till höst. Anser att jag inte har nått vettigt att skriva och sånt som är kul att skriva kan jag inte skriva ut så jag sätter bloggen åt sidan nu ett tag. Sen så känner jag att jag kan göra annat som är så mycket vettigare. Visst jag är nöjd med mina läsrar resultat men igt så skriver jag inte för er, utan jag skriver så jag själv kan gå till baka och kolla allt jag skrivit, kanske bli på bättre humör. 

Kan ju informera att det är 3 h 45 min 10s innan om valspreioden stänger. Shit jag åker till Uppsala om jag kommer in till riktiga intaget. Fett galet, men jag ser mig verkligen fara om jag kommer in, har ju redan rum där borta. Men måste bara säga att jag kommer leva i sommar, busa som fan innan jag lämnar er, fytusan vilka hyss jag kommer hitta på.  

Hör av er, 0730813772. [email protected]

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0