Undran..

Godkväll.

Haha, aja TJA!
vad händer i erat liv just nu? Själv så väntar jag med spänning på smset från telia " Ditt saldo har påfyllts med 100 kr." Då blir det att skaffa gratis sms och ta ikapp smsandet idag. Tjao!

Har vart äckligt duktig idag, fixat hela jäkla engelska uppsatsen och svenska recentionen är färdigställd och so:n tar man nu! Sen ut och springa!☻ 

Känner mig verkligen inte sugen på skola imorgon.. det är ju för fan skolfoto, och jag lyckas alltid se ut som ett miffo eller som jag precis sprungit in i ett träd. Nu blev också min färgning failad.. Ja kommer inte vänta på dem hära korten med förhoppningar. + Så blir alltid mina ögon olika, för mina jävla muskler är cp!

På tal om ögon, börjar fan undra om jag fortfarande är röd sen  jag opererade mig?! Måste kolla upp detta!



På ett ungefär bli ögone söjna! men dock tillgjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0